hasil typewriting aku

April 28, 2012

sharing is caring ? wujud lagi ka zaman moden nih ?


Assalamualaikum . hmm . nak berkongsi sikit la experience aku ptg taksat . aku lepak ngn apit kat luaq bersama memba dya daqi lostaq . lpas blik lepak tuh teqasa lapaq plak , so kami p singgah tesco sat bli KFC .

pusing punya pusing buleyh la jgk paaking qeta . hmm . keluaq ja pada qata aku nampak qamai budak2 baya adik aku hat jah 6 pakai lebai paihtuh dok joi cd apa ntah . xsure .

dalam stgh jam tuh dah setel bli kesemua , ada lagi budak2 tuh dok pomot cd depa . kebetulan nampak budak nih depan kami la , dok follow ja makcik tuh suh bli cd depa . ya Allah , kesian weyh . 

hangpa taw , maklong tuh bt derk ja , jalan ngn anak2 dya . gyla , tarak otak kot . aku pon xcakap banyak la , panggey adik tuh , sedekah Rm ?? . okay la , bagi kat depa takat mna yg mampu kan . janji iklaih . thats important .

" betoi ka nak bt surau ? " , " sungguh ka untuk anak2 yatim ? " kalo nak sedekah banyak soalan sungguh , bek toksah sedekah pon tapa , sbb ? x IKLAIH . hangpa bleyh pikiaq kot ? kalo depa tipu pon , tu urusan depa dgn Allah

p/s aku habaq nih hangpa baca la . toksah LIKE saja noe . ^.^V


. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

3 comments :

haseebahMustafa said...

pekat molek bahaso dia..
sampai ada sesetengah tu xpham ceq,,
hehe :)

Niswatus Solikah Samik said...

betul. setuju kata pait. kalau dowg tipu tu antara dowg ngn Allah. alhamdulillah, anis pun salu buat bnde yg sama cm pait. kesian lah tgk dowg tu...

cik kiwi's said...

stuju ngan ang kali ni. apelah snagat duit kita nak dibandingkan dengan ganjaran dari Allah kelak. jangan sombong dan bongkak bila berjalan di muka bumi Allah ni.

p/s : kalau ang dtg klntan ada mtk budak sedekah. jgn bagi...hahaha. sindiket. ang tak bagi duit kat dia. dia sepak ang... :P