hasil typewriting aku

April 27, 2012

paih x bopa uptodating



Assalamualaikum . hm entry pasai pa  nih ? tanya dak pompuan depa expert la bab2 nih . aku baqu ja berkecimpung . hahahaha . apa yang aku nak habiaq kat hangpa nih ? lgpon mood aku xstabil lanih jadiii....

aku pon berjinakjinukan dgn cita koria la  . aku pon pilih gak nk cita koria nih action / adventure . dan dan dan herion maw comey baqu ada feel mau layan . tapi depa laki kata lyn drama koria ni budak lembut ? sungguh ka ? aku lembot ka .?  =,=''

p/s teka gambaq kat ataih tuh cita apa ? sapa betoi aku bagi upah sekupang

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

8 comments :

kaishin said...

aku pun kadang2 layan juga citer2 korea ni :)

Marhamah Junaisha said...

pait koria...kuikuikui :P

cik kiwi's said...

alaaaaaaaa. korea cerita yg hero hensem je aku nengok. kalau tak. boring ~

farah jamil said...

Tak semestinya layan korea itu lembut. Hak masing-masing lah. Mentaliti yang tak sepatutnya dicontoh. Btw, ade satu filem korea, Death Bell. Best sangat.. Jemput tengok :)

mugmerah said...

owh cherita city hunter.. hahaha

sis92 said...

puyoo abam pait layan korean :P

sis tengok jugak kdg2 tp running man jelah haha

tk da lembut pon , haha

MOHD FAHIMI said...

city hunter~~

cik.blogger. sengal said...

layan jugak ek...hehehehehe