hasil typewriting aku

April 26, 2012

aku ada masaalah :'(



Assalamualaikum . wahh . hmm . sihat semua ? berdiqinya aku disini dukacita mohon maap sbb xbalaih jejak  sebab UNIFI buat taik  smlm . bapak qindu kat blog aku nih

sakit hat oo , dh la dpt BE huh . UNIFI nih bt pasai plak qugy o , xleyh BW lagu mna trafik nak masuk sebab blog aku bkn yang retis sgt . haishhhh !!! kojaq sgguh depa nih . baqu ja pasang dat bt pagai . 

pasnih kalau bt pasai  memey nak kena la ngn paktam aku . xcakap banyak dh , keqat tequih line UNIFI ni . hahaha . okay saja meqapu sat . meluahkan ketidakpuaihatian ! 

p/s minx klik tolong klik bit.ly/IVTTjW bit.ly/JDFsI6

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

6 comments :

deno said...

deno tengok dlm TV, unifi nie laju eh? betul ke? sbb deno pun rasa nak pakai unifi :)

cik kiwi's said...

sabaq naaaa. dunia penuh dugaan..:P

ezyra daniel said...

g tmpar benda tu cpt sure laju line t hahaha

Niswatus Solikah Samik said...

err.. baru jew deal ngn kakak nk pasang Unifi.. kne pk seratos seribu sejuta kali balik lah ni! haha

P U C A T said...

unifi best takk??

P U C A T said...

unifi best takk??