hasil typewriting aku

April 02, 2012

perasaan cinta aku part 1

Assalamulaikum . yarh . den nak meqapu lagi . tepat kat 4:10 pg den bt entry nih . nak share some story sikit . nak ceqita pasai perasaan sikit . hahahahaha . alah entry tacing la senang cita . tengok kiqi ? tengok kanan ? hahaha . ingat lintaih jalan ka . 

kalo bukak bab perasaan nih dya banyak , toi ? alah cinta lah ( haqtuihhh ) , gumbira , sedih dan sama waktu denganya . kiki . hat aku nk hbq bg lanih perasaan LEGA . hahaha . hangpa mesti ingat pasai aku baqu habis beqak kan . haha . daklah ni hat len nahh . =,=''

isk , cena ahh nk habiaq . hmm . ntah qini aku just qasa lega ja . lapang dada . alhamdulillah kan . xqasa seqabut mcm selalu sgt . wah best kot perasaan LEGA nih .  kikiki . apa yg aku nak habiaq lanih , perasaan yg negetif nih  lebih bek hangpa tauk joh2 .

btw , satu gi jgn dok buruksangka jugak . kalo ada perasaan yg was2 / kurang senang kat sumone nih , hangpa just tanya teruih . dan lebih baik hindarkan situasi nih . dalil sahih jugak mengatakan pasai buruksangka nih :

" Dan kebnayakkan mereka tidak mengikuti kecuali persangkaan sahaja , sesungguhnya persangkaan itu tidak sedikitpun berguna untuk mencapai kejayaan ". 
Yunus ,  10 : 36
p/s agak anoyying entry nih . tapi xpala . ada selit info sikit kan . :)

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

6 comments :

semutmerah said...

Handsome mamat dalam gmbar ituu :) hehe.
lesungg pipitnya bisa membuatkanku

*gedebukkk jatuhh. hik3.

DRceria said...

cinta itu misteri....hehee

cik kiwi's said...

perasaan was2? nak elak senang je. gunakanlah sabun zaiton. kih kih...:)

p/s : baguslah rasa lega. kalau serabut je. muka jadi tak hensem. eh. ang hensem ka? kah kah

AzRiey said...

betul gak kata kamu tu..kene berubah la lepas ni

shida'R said...

ala cerita ni..mcm xphm la huhu..

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

kne perbaiki diri mnjadi yang lebih baik dan terbaik supaya org selesa dgn kita akn dtang .. :D