hasil typewriting aku

April 01, 2012

april fool prank terbaik

Assalamualaikum , hihihi , semu pa habiaq ? aku sihat ja . okay . cem besah . merapu merapu gak kan . nih nak kongsi info sikit . maybe dah bnyak owg bt entry pasai nih . tapi xpala , aku xterkecuali nah . 

back 2 d future , hmmm , bulan 2 sampai haqi kekasih , mai bulan 4 april bodoh plak . semua nak ikot bangsa kapiaq . haiyo . benda hat elok tamau nk ikot . benda yg negitif yg syiok sgt nk follow kan . tanya Islam . tapi Islam lam ic ja . hahaha . 

mai ceq nak bg celik sikit mata hangpa noh , ceq cita sikit sejarah april bodoh nih .dulu , masa mula2 Islam bertapak kat Spain , Islam ditentang rakyat Spain kerana pantang dengaq pasai agama Islam nih , owg Kristian . okay . pastuh , semua owg Islam yg baqu smpai kat Spain tuh diburu dan di bunuh oleh tentera Kristian .

tepat tanggai 1 April nih , tentera2 kumpoi semua org Islam kat pelabuhan dan membunuh kesemua umat Islam termasuk kanak2 . ada yang dibakaq umah juga kapai milik masing2 . tarikh tuh di ambik dan dijadikan satu haqi yg disambut rakyat Spain Kristian  dinamakan April fool aka April BODOH .  hangpa nampak dakgi ? depa bunuh qamai2 kot . haiyoo .  xnampak lagi ? sat share dalil yang sahih sikit . bg tebeliak bijik mata uh ;

" hai orang orang yang beriman , janganlah kamu kaum kaum laki laki menghinakan kaum laki laki ( yg lain ) , kerana boleh jadi kaum yang dihinakan itu , lebih baik dari kaum yang menghinakan dan jangan pula kaum perempuan ( menghinakan ) kaum perempuan yang lain , kerana boleh jadi perempuan yang dihinakan itu , lebih baik daripada kaum perempuan menghinakan . janganlah kamu cela - mencela sesama kamu dan jangan pula panggil memamanggil dengan gelaran ( yang tidak baik ) . seburuk buruknya nama Fasik sesudah keimanan . barang sesiapa yang tidak bertaubat , maka mereka itu lah orang yang teraniaya ".
Surah al Hujurat : 48

ha . xsedaq gak ? elok tukaq agama ja . hahaha . okaylah , aku cita rigkaih ja hope paham la nah . sekian saja . assalamualaikum semua . :)

p/s dah la 5, 6 haqi gi besday aku . hish . tercemar dgn haqi yang BODOH nih plak . =.=''

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

12 comments :

Aku Mad said...

salam kenal :)

DRceria said...

happy becoming bufday faizz...! >.<

uncHa said...

Nice entry memang terbaekk

shida'R said...

befday paiitt?? bila2??

bru tkena td..april fool..caiittt!!!

inche hlovate said...

ehh kita lahir sama bulan la..apa2 pun katakan taknak pada AprilFool

Anonymous said...

salam pait... b4 tu mntak maap la kalau tksaq bahasa ka.. sbenaqnya tu bukan hadis.. tpi dalil al-QURAN.. pait silap ckit tue.. k.. btw, info yg sgt mnarik!! jazakallah khairan kathira ya akhi...

Faizz's Jamil said...

waalaikumussalam , tima kasih hamba Allah kerana meneguq saya . saya sangat menghargai nasihat tersebut . mohon maaf jugak noh . :)

Irah Si Budak Blur said...

tq nah abg pait..saling mengingati..=)

Anonymous said...

pait, hisap rokok pun x elok. lg x elok dr sambut april fooly-fooly ni :p satu rokok, satu peluru utk palestin. haaa. bwek :p -aremarl

Haruno Hana 하나 said...

macam2.. bila tegur kata kita ni bajet ustaz ustazah lah.. pdhal nk saling mengingatkan..

sis92 said...

dulu masa sekolah tak tau lagi. ada jugaklah kenakan orang n cikgu..sekarang dah insaf dah :)

cik kiwi's said...

kah kah kah. menyampah.apehal lak promote besday last last tu?. lalalalala~