hasil typewriting aku

April 04, 2012

insyaalah ! ku kirimkan doaku buatmu

Assalamualaikum semua . hye2 xsabaq nak countdown dah nih saqi ja lagi . kih kih . hmmm . mood aku lanih happy sgt2 . hangpa ? hope happy lajugak . mudahan2 la noh . okay entry kali nih pasai penyakit yang topranking kat dunia nih . KANSER !

kalo hangpa dapat taw ada kanser tobat down kan ? hihihi , sabaq ja . semua tuh takdir Allah . so , kena hadapi jugak . tapi aku qasa semua penyakit boleyh di ubati kecuali mati la kan . or godaaan daqi syaitan . banyak yang kata kanser nih xdak ubat . taw mna ? percaya ckp doc bulat2 ? kita mintak hanya pada Allah !

banyak caqa yg boleyh kita iktiaqkan . kalo bergantung pada ubat doc aku qasa xleyh nak baik penyakit nih . so aku nk kongsi sikitla , sbb kawan lama yg bagitaw info nih . xrugi aku kongsi ngan hangpa semua . yo dok ? hangpa p SINI ( amlakan bagi si pesakit )

kita jugak boleyh tolong jugak , xkiralah , family even memba2 pon hanya bermodalkan baca surah surah . hangpa amalkan baca surah al - Qalam ( surah ke-68 ) dalam al -Quran . baca  ayat 1 - 5 kemudian di ikuti dengan ayt ke 16 - 20 ( ayat ke 20 hendaklah dibca 20 x  dgn niat supaya sel2 kanser akan dihilangkan Alllah hendaknya , InsyaAllah ) . jum p baca surah al - Qalam nih SINI .

entry nih jugak ditujukan pada sis aku Fasiha Ameera . ingat ! semua penyakit ada ubat . dulu semua tolong aku bg dorongan kat dan semangat untuk aku bangun semula . kali nih , geliaq aku plak . even sikit saja . aku haqap info nih sedikit sebnayak bantu mu wahai kakak ku ! Insya Allah dengan izin Allah . semua orang doakan kesejahteraan mu kakngah !


. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

10 comments :

cik S e h a said...

Terima Kasih !
Sangat membantu :)
I LOVE YOU sayanggggg :*
Moga ALLAH permudahkan segalanya

LoveBug said...

moga kak ngah dipermudahkan segala urusan dan kuat untuk hadapinya :)

GeeGee said...

how sweet abang Paitt :D

semoga kakak abang Paitt cepat sembuh .

lyana kamal said...

lama lama lyana boleh superbb loghat kedah naa. :D btw,chaiyok to kakak pait. n happy becoming hari tua :p

Ten Things I Hate About Me said...

semoga Allah mempermudahkan urusan hidup :D Amin.

cik kiwi's said...

akak aku pun. kak ngah juga.

InsyaAllah. tahap 1 boleh cure lagi. kuatkan semangat ye kak ngah.

akak saya dulu pun sakit mcm akak. lepas kimo dan ikhtiar dengan darus syifa. sel kanser hilang. sekarang dah kawin dan ada sorang anak pun.
dia kanser ovari. buang sebelah.

kuat ye kak. :)

shida'R said...

hope kak ngah sehat dan sembuh nnt insyallah :)

wanmirara said...

insyaAllah, moga Allah senantiasa disisi kak ngah pait. =)

Hafizzi Aziz said...

chaiyok2

sis92 said...

"Susah dan senang hidup kita harulah kembali pada Allah"