hasil typewriting aku

Showing posts with label liga super 2012. Show all posts
Showing posts with label liga super 2012. Show all posts

September 04, 2012

Kedah Piala Malaysia 2012

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
bila cakap pasai bola semua akan '' talk '' pasai EPL . kan ?? . tapi malam nih my state , my team , my yellowgreenblood game . KEDAH DARUL AMAN . peduli apa aku dgn EPL segala . hahaha . 
bila dinamakan PENYOKONG , x kira lah team tu di ataih or di bawah kita patot bg support . ya dok ? tapi penyokong lanih just support their team if tengah gah , kuat . tu bukan penyokong derr . tuh wasemak ja . macam Kedah lanih , macam2 isu stat dr pengurusan sampai membabitkan prestasi kelab tuh . aigooo . mengeluh xsudah pon xguna , dah tukaq macam2 . dari awang import and d latest tukaq coach kot . kemain lagi import dari Croatia kot . mohon jeless . hihi .
okay kalo nak di ikotkan memey Kedah dok kat bawah . dibandingkan denagan team hat lain . aku bangga Kedah dlm situasi yang kurang baik bola jinakkan pasukan2 yg dikatakan Star lanih . Kelantan ( juara liga super 2012 ) , ATM ( juara liga perdana 2012 ) . piala malaysia 2012 Kedah bolah dikatakan berada dalam kumpulan maut kot . hampa ada ?? hahaha .
lanih dah masok 2nd round dah . semua pasukan ada peluang nk p separuh akhir . mlm nih best Game la . 1st game kalah ngn depa . mlm ni , In sha Allah . dengan coach baru mungkin meniupkan semangat depa . kelibat KM (18) yang kembali menyengat , Bad (11)  prestasinya semakin meningkat . 
sama sama kita rakyat kedah doakan kemenangan mereka mlm nih . jum qamai qamai PULUN KEDAH PULUN . GOMO KLATE GOMO !!!!
. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .