السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
kalau actor Bruce Willis ja sure kait dgn movie Die Hard . haha . best . number 1 sampai yang latest nih yg number 6 Good Day to Die Hard . actually , baru ja tgok wayang cita nih tadi ngn sepupu , adik n sorang mber aku . layan midnite movie la katakan .
best , even dalam 1 jam 30 minit mmg banyak action's . tapi sapa yang ikut cita nih sure pelik mai kot celah mana McClane ada anak laki plak . yg aku taw yg pompuan tuh ja -.- . yg tak tgok lagi mai layan trailer luh . kalo dah tgokk trailer nih sure nak p layan wayang punyalah :P




