hasil typewriting aku

July 30, 2012

Kisah Disebalik Pembukaan Olimpik London

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Setelah bermacam-macam spekulasi pasai maskot olimpik ,timboi plak pasai pembukaan olimpik london yg meriah tuh . 'kononya' la . tapi sapa yg ikot entry aku yg sebelum nih pasai Freemason , hangpa mesti pelik dgn pembukaan tuh . apa2 pon jum kita imbas balik pembukaan olimpik 2012 . -----> Youtube
lihat ---->SINI jugak
nampak dak ? pokok memang pokok . tapi tuh bukan pokok bodo-bodo ja , kot saja-saja depa nak bubuh tengah2 padang tuh . tu pokok Gharqad / pokok YAHUDI . wah terkejut ? nak lebih kejutan , moh kita baca sejarah POKOK YAHUDI nih .
Nabi saw bersabda dalam sebuah hadis sahih yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari, Muslim dan al-Tirmidhi bermaksud:

" Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah akan berlaku peperangan di antara orang Islam dan Yahudi, maka pada waktu itu (tentera) Yahudi akan dibunuh
oleh (tentera) Islam, sehingga apabila orang Yahudi berselindung disebalik batu dan pokok, lalu batu dan pokok itu akan bersuara dengan katanya: ' wahai muslim, wahai hamba Allah , di belakangku ini ada Yahudi , marilah bunuhnya ', kecuali POKOK GHARQAD ( yang tidak bersuara ) , kerana sesungguhnya ia merupakan pokok Yahudi
".


Hadis ini menceritakan tentang peristiwa akhir zaman iaitu waktu hampir kiamat . Pada waktu ini tentera Yahudi yang dipimpin oleh Dajjal akan berperang dengan orang Islam. Dalam peperangan ini, orang Islam akan dapat membunuh dan menewaskan orang Yahudi sehinggakan apabila mereka berselindung di sebalik mana-mana batu dan pokok untuk menyelamatkan
diri, maka dengan izin Allah pokok dan batu akan memberitahu tentera Islam tentang Yahudi yang berlindung di sebaliknya . Akan tetapi satu pohon yang tetap berdiam diri dan akan bersekongkol dengan Yahudi iaitu pohon yang bernama Gharqad . Lihat --> 
http://bit.ly/ONkioS

Dimaklumkan bahawa orang Yahudi pada waktu ini sedang giat menanam pokok Gharqad secara berleluasa di Negara Haram Israel sebagai suatu persediaan menghadapi tentera Islam pada akhir zaman. Ini juga bermakna bahawa orang Yahudi sebenarnya memang tahu dan sedar tentang kebenaran Islam dan kebenaran hadis Nabi saw....cuma keegoaan dan sikap bongkak mereka menyebabkan mereka tidak menerima ajaran Islam, sebaliknya terus berusaha memerangi umat Islam dari semasa ke semasa.


sapa yg dah baca or dak lagi pasai maskot olimpik tuh , mohon klik SINI sebab ada tambah info lg details . okeng !

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

4 comments :

idizz89 said...

salam..
tq atas info nie..
sy pnah bca ttg nie cma tak ingat nama pkok yahudi 2...

Chic Na said...

ohh.. tq info. pandai je kan diorang ni.

lyana kamal said...

Wohh =O taktahu pun pasal ni.

eimah siti said...

thanks for sharing