hasil typewriting aku

June 29, 2012

rahsia simbol yahudi ( part 2 )

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 entry SINI aku just habaq sikit2 ja . kali nih aku explain sikit . noh . aku pon dok kumpoi info sikit2 . ada la  sikit yg bleyh kongsi ngn hangpa . 
Star David / bintang Nabi Daud
semua kenai dgn soimbol nih , kan ? yup , ada pd bendera israel bangsat tuh . simbol nih melambangkan satu identiti agama Judais dan yahudi . beside that , ia jgk digunakan tok menjlnkan upacara penyembahan utk membangkitkan semangat roh syaitan . 
bangunan Pentagon ( atas ) jugak menerapkan unsur unsur star david bg menguatkan sistem pertahanan US . antara ciri2 bangunan ialah mempunyai 5 penjuru bangunan , mempunyai 5 tingkat dgn 5 blok yg disusun secara berlapis-lapis dan dibina di atas tanah seluas 5 ekar . WOW ! taksub sungguh depa nih .
Simbol Fleur De Lis  &  Simbol Pengakap Malaysia
kat sekolah sapa xtaw pengakap kan ( kanan ) ? lanih nak bgtaw persamaan simbol fleur de lis ( kiri ) dan simbol pengakap Malaysia . fleur de lis adalah 3 kelopak bnga lili .simbol ini slalu didapati pd Pope ( ketua paderi kristian ) . antaranya pope Angelo Geuseppe Ronalli

antara logo logo yg diguna pakai oleh setiap pope di negara masing masing . 



pengakap telah berkembang di Malaysia sebelum perang dunia pertama lg . pengasas pengakap ini juga adalah seorang ahli Freemason iaitu Lord Baden Powel . identiti Freemason dia jgk diakui oleh isterinya sendri . so ? adakah semua nih kebetulan ?

p/s kalo bt part 3 okay dop . komen sikit ^.^

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

9 comments :

cik kiwi's said...

memang lahhhh taktik yahudi nak sesatkan org2 kita dengan cara pakai lambang2 yang tak sepatutnya tu..:)

sharul izam said...

waalaikumsalam..singah mmbace

DsCaRNiA NaDiA said...

Simbol Fleur De Lis ada dalam font ornaments yang saya gunakan untuk header saya.. huhuu nasib saya tak gunakan simbol tu dan tukar kepada simbol lain..

AsH ShiKaNo said...

nice..info berguna sgt :)

Sheeszshira Shiraz.... said...

Assalamualaikum...Datang menyinggah dan follow...

http://nurulshiraz.blogspot.com/2012/07/seorang-dewasa-berhakkah-bercakap-ayat.html

adibahfaizah said...

Boleh la teruskn part 3. haha
Bru smngt nk bce..eh, tetibe dh hbs. haha

adibahfaizah said...

Boleh la teruskn part 3. haha
Bru smngt nk bce..eh, tetibe dh hbs. haha

shida'R said...

bersangkut paut lak huhu...byk lg sbnarnye kite jer buteee huhuh..

Purple Pinky said...

ada-ada sajalah orang yahudi ni,yang pentingnya kita tidak terikut-ikut dengan mereka :)