hasil typewriting aku

August 07, 2012

al-kisah fomat Dell Inspiron

dah lama dya bt PL dgn aku . finally , 2 3 hari lepas samapai xboleyh nak bukak langsung . so , amik keputusan nak p fomat . ala bajet dalam rm50 ja kan . standard fomat . tp len plak aku dgaq harini . dpt call dari pomen , hat len plak yg lingkop .
dya kata fan aku lingkop plak . sampai melengkung suda~~ . aku pakai dell plak , acessesori len xngam ngn dya , so kena beli original fan jugak la . harga rm160 . haaaa . xpala bleyh la . bila dah bukak apa suma dya habaq harddisk plak rosak . pargiiii .
dari nak fomat , len plak jd , kna tukaq fan , xcukup ngn tuh . kna tukaq hardisk plak . pergiii . hardisk aku dahh bnyak barang2 aku . xleyh nak backup plak . naya aku . so , redho jala . pomen hbq 550gb rm250 . kalo 750gb pnya mahai dalam rm10 ja . mesty la nak amik yg 750gb kn . tapi...... apakan dya supply tok 750gb hbis . so pasang yg 550gb ja la . sob sob .
dalam dok bajet fomat rm50 ja kan . nih total dekat rm400 . mati aku . dya fomat lappy aku just amik rm10 ja . muahahaha . xgamak cas banyak sbb dh bnyak kna tukaq an . huhuhu .

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

No comments :