hasil typewriting aku

May 09, 2012

rahsia simbol yahudi lahanat

Assalamualaikum
tetiba qasa nak membaca kan . pastu Syarifah promot buku . awww . memey penuh maklumat . Rahsia Simbol Yahudi title buku nih . banyak pekaqa yg dya kupaih lam buku nih .
simbol ? yahudi ? kita tipu la xpenah buat . tapi kita bt dlm xsedaq n surely xtaw benda kita bt tuh , hangpa dop cayo ka ? kita xsedaq simbol2 yg kita bt tuh depa gunakan tok sampaikan msg tertentu bagi geng2 depa . gambar Bush menggunakan simbol ini SINI
   
lagi info di SINI
                                                                                          
p/s kan betoi apa aku habiaq . dop cya . ::kihkihkih::      


. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

10 comments :

Haruno Hana 하나 said...

haha.. selalu je buat simbol peace tu.. konon2 peace no war.. hahahaha XD

uncHa said...

nice :)

ciksengeh :D said...

mcm2 dorang nie lahh .. nak pesongkan kita ..

MissFiezahDoitsu said...

errr... yahudi lahanat! hope dgn info nie.. manusia yg beragama islam sedar .:)) nice info

izan mama mia said...

pas ni dh xboleh bt simbol peace tu dah...

cik kiwi's said...

yg mekel jeksen tu buat lambang ape weh? x nampak

Niswatus Solikah Samik said...

owh peace pon tak boleh ek? yg anis tau simbol dua tu jew! thanx2! info baru! insyaAllah tak buat da.. =)

farah jamil said...

Alamak peace pun da xleh wat ke?
ingatkan means peace no war..adeh

afzalsukasuki said...

aku ta psal menda ni pon kat Al Kuliyyah 2 minggu lepas rasanya

Solehah Shamsuddin said...

apa mksdnye pait,leh x terangkan satu2 maksudnye?