hasil typewriting aku

April 15, 2012

best films ever




Assalamualaikum , kihkih . semalam ceq p tgok wayang . 1st time 4 tiz yar . kahkah . BATTLESHIP . p tengok keyh macam sempoi ja grafik dya . hmm . okay .

actually nk layan 3D tapi tadak plak . ada 2D ja . so aku hat besa ja la . kami p pon dah lewat 15min , nthen jenuh nak paham kot . mujuq time tuh baqu ja stat . hahaha . malu gak la msok lambat lam panggung . 

pas2 layan pon layan , dok usha minah navy dlm cita tuh mcm Rihanna Umbrella . kahkah . tapi xsure . nthen bila nak bt n3 nih bqu aku tiaw . sah la tuh Rihanna . 

best weyh cita nih , nak cita kat hangpa pon malaih , so p tgok sendiqi la noh . saplo hinggit ja pon . cita 2jam setengah . rancak weyh , grafik dya lagi kan , pas2 alien tuh ala2 Transformers gitu . tapi tokleyh challenge Transformers lagi la . k . babai  ^_^

p/s mintak tolong hangpa klik SINI dan SINI noh

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

6 comments :

Citra NaniZam said...

kak citra dah lama tak masuk panggung..huhu tapi teringin lak nak tgk Titanic 3D :)

Citra NaniZam said...

kak citra dah lama tak masuk panggung..huhu tapi teringin lak nak tgk Titanic 3D :)

lyana kamal said...

weuweuweuu! ;D bestkan battleship!
tengok ni http://lyanakamarulzaman.blogspot.com/2012/04/aku-pun-tengok-jugak-battleship.html

cik kiwi's said...

ok la tu lambat 15 minit. wayang pg awal2 pun tgk iklan dulu watpaaa. kah kah

-SUPERGIRL- said...

dgr2 ad rihanna ?? betol kee ??

Niswatus Solikah Samik said...

syok nya! x sempat lagi nak p tgk.. hmm..