hasil typewriting aku

March 29, 2012

wujudkah alam ghaib ?

assalamualaikum semua . nih nak kongsi sikit pasai benda yang kita xnampak . xnampak ? nak tiaw . hangpa tgok video2 nih . pnaq ceq caqi . semua real2 kot .




mcm mna ? apa komen ? layan kan . kalo tengok memey la layan . kalo xtengok , hahahaha . ntah la nk hbq lagu mna . rugi kot . okay , semua nih makhluk ciptaan Allah . kita owg Islam kna lah caya . toi dok .

rumusanan dya kat sini , daqi apa yg aku tgok video nih kan . makhluk haluih nih bukan saja2 nk kaco kita , tapi most daripada puak nih maqah sebab bnyak manusia yang p kat tempat depa tuh , buat benda yg bukan2 . maksiatlah , mintaak numbot ekoq ,  mintak jadi kaya dan ada yg bodo bangang jadi hamba pada makhluk nih . 

p/s jauhilah benda2 syirik nih . senang kat dunia sat ja . susah kat akhirat ? 

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

4 comments :

Tengku Laurel Adamila said...

Serammm . ~.~ Heheh ..

Niswatus Solikah Samik said...

takot! brani bukak yg ats skali ja.. haha! nice entry.. =)

LoveBug said...

dh lama nk tgk yg ni..xdan2...cunlah..

niedaida said...

tengok vidoe pertme je. vidoe lain x brani