hasil typewriting aku

February 27, 2012

hati hati ada banyak stalker !


Assalamualaikum semua . pait kembali untuk merapu . hahaha . sudah xdak modai mau cita dah , haqini p pasaq mlm dengan matam aku . so haqi ni aku cita pasai pasaq mlm jala . kalau p pasaq malam ni tobat sesak punya butui dak .

kalo kot belah KEDAH nih dok lawan menjeqit la . "mai mai , ikan sekilo 5hinggit , silau lagi ," ."mai singgah luh , pelam maneh nih , pelam siam , murah joi murah joi " . oghang kata buat qamai . hahaha . besa lah qamai pas2 sesak plak . tapi , dalam qamai2 tuh ada banyak jenih puak plak , puak bli bqang , puak mencuqi juga xterlepas puak wanted puak meqaba .

MEQABA ? kat pasaq mlm , hampa besa kena dak ? qamai dah pompuan yang kena , saipa suh pakai seksiseksa sangat kan . tapi fyi , kat pasaq malam tuh lah yang banyak setan . sebab tuh lah manuksia nih qamai yang dok melilau kot c2 . ngeh . hampa ? ada dak benda pelik pelik jadi kat hampa tyme p pasaq mlm  ? ngeh2 . kongsi ler . aku puaih dah meqapu .chow luhh .

p/s beli pas2 balik la . -.-v

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

10 comments :

Nana said...

Hamboii pekatnye bahasa hang noh..tapi aku suka dengaq..comel..hehe

cik kiwi's said...

haahhaahhahahah!!!!. comel nye citer pasal malam. kiut sgt awk ni. hahahahahahahaha!! aku benda burok xdak la jadi, tapi kalau aku pi pasar malam ni, kalau beli pape, mesti abg juai tu tak bagi baki. dasyat dokk?

p/s : esok cita pasai pasar tani plk pait..:))

mirmashi94 said...

okayy . tgh keliru . antara paham dan x paham . huhu

izyantyPersonalTaste said...

suka p pasar malam, tapi p time ptg je orang tak ramai lagi.selalunya sy kot org pertama yg beli dlu, smpai gerai pun tak sempat buka hbis lg he3

Nur Syahirah said...

pekatnya loghat, haha. Kedah mai.

Lady Emilya said...

org kedah naa? Haha, jarang gi pasaq malam noh. #Saya bukan org kedah kih kih :D

Yana Khai said...

arghh...terpusing lidah bc..huhu...
kat psr mlm slalu jln² je..pastu ade la org jual² tu ckp..adik xkn tgk je..mai la beli..nnt bg free...wahahaa....

Shaznina Sofia said...

hamboi2 hang.. dok pi pasaq malam x ajak kami no...
saya pon minat pi pasaq malam.. :))

Kotak Mancis said...

salam... setan ada dimana2 la nie... tambah2 ada pulak anak dara dok p jalan2 kot pasaq malam pakai baju hat tak cukup benang... almaklumla... hati manusia nie mana orang tau... tengok muka alimmmmmmmmmmmm ja... tapi perangai suka meraba... so klu nak elak dari kena meraba tu, hat pompuan terutamanya kena la jaga diri... jangan dok tayang kat orang sangat... tayang kat laki sudah... sekadar kemerapuan... :)

nazira said...

hai.. nazira singgah cni n follow.. anyway nice blog.. happy blogging..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/