hasil typewriting aku

January 08, 2012

hampa ada ?


tedia..suma owang lanih dok gila nek minatang nih."woi aku ada fixie lah,kau ada?"macam apa gi.owang beli fixie dya pon nak gak.ouh,,hots maybe.tp kalo nk nek pn bertempat la jugak,nih nk p town pon nek benda aqah nih."ouh aku ada fixie okay"..bluueekkk.pakai suaq jin baju bunga2 sambil hisap okok?haqu, tequih"ouh aku ada fixie kau ada?"..xleyh blah langsung.beli minatang pon tok beriadah bersukan dan bersenam..hahaha.tapi budak lanih bli natang ni sbb setai ja,pastu menunggangnya membabi buta serta tidak mengikut tempat.hahaha.terikot ikot dengan owang.ouh,peredaran zaman kan.yeahyeah.blablabla.n so onnn..wokeyh la.saja nk menunjukan ketidakpuasanhatianperutan ja..hahaha...sama sama laungkan "majulah sukan untuk Malaysia!".

*bukan kutuk,nk bagi peringatan.
mahukan freebies yang menarik?jom terjah SINI

. hope enjoi reading . gimme one LIKE . peace yaww .

6 comments :

iema said...

eh , aku engat aku sorang je rasa mcm nie .. haha .. siyes mnyampah dgn budak budak yang blagak dgn fixie kebanggan dorang tu .. huhu ..

CCICute Design said...

hahah...banyaknyer typo...muehehe.... ^_^ ape pon fixie mmg coolll.. ^_^ nak wat cane..da bdk2 zmn sekang.. ^_^

normi nieza said...

blog baru erk?

Faizz's Jamil said...

buat lama dah.dah delete entry yg lama2 tuh.mula yg baru.tq sbb komen :)

Azekzk said...

A'ah kadang2 mereka ni terlampau menunjuk-nunjuk. naik menyampah pun ada tp itu dh hak mereka nk buat mcm mana. Tgk jelh.

Faizz's Jamil said...

tapi burukan kaum fixie ja.kita ada gerek x riuh pon nohh :DD